2015. április 18., szombat

7.rész

Sziasztok! Meghoztam a hetedik részt ,ami bár rövid lett, de előkészíti a további eseményeket. Jó olvasást hozzá! :)

7.: Back

*Amy szemszöge*
Már lassan két hónapja, hogy eljöttem Londonból Buenos Airesbe. Már két hónapja, hogy Niall nem keresett. Hiányzik.
Sophi is szakított Harry-vel majd hazautazott Malibura, de telefonon szoktunk beszélni ha van időnk. Felkerestem egy dalkiadó céget, ahova be is kerültem a dalaimmal. Nagyon örültem neki, csak egy baj van: ismét Londonba kell költöznöm.
Jelenleg egy bérelt házban élek a part közelében, ahova esténként ki szoktam menni gondolkodni a múlton. Minden nap adnak híreket, interjúkat a fiukról és Niall boldognak tűnik. Egyedül Liammel szoktam beszélni telefonon, már olyan mintha a bátyám lenne; arról is beszámoltam neki, hogy vissza kell mennem Londonba a munkám miatt, és hogy a régi házamba megyek vissza. Megkértem, hogy ne szóljon Niallnek az érkezésemről.
Már megvan a jegyem is, egy hét múlva utazom.

*Egy hét múlva

Már nagyon izgulok, bár kicsit félek is a hazatéréstől, ezért megkértem Liamet, hogy jöjjön ki elém a reptérre.
Mikor leszállt a gép felvettem a csomagjaimat és megkerestem Liamet, akinek a nyakába ugrottam, mikor megláttam és egy hatalmas puszit nyomtam az arcára. Ezután betettük a csomagokat a kocsiba, majd elindultunk hozzám, de előtte beugrottunk egy szupermarketbe, hogy tudjak szendvicseket csinálni, mikor hazaérünk.
Otthon elkészültem a kajával, majd leültünk a nappaliba beszélgetni:
-          Niall hogy van? Látta, hamar túltette magát rajtam – mondtam szomorúan
-          Nem, ez nem igaz. Egész nap a szobájában ül, ki sem akar jönni. 
-          Ott van neki Alicia…
-          Elküldte a p****** aznap, amikor elmentél.
Elég sokáig beszélgettünk, kb éjfélig, majd elbúcsúztam Liamtől és elmentem aludni…..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése