2015. június 14., vasárnap

8: Váratlan esemény

Reggel a csengő hangjára keltem fel, de még pizsamában voltam, ezért úgy nyitottam ajtót. Liam volt az…

-          Siettem, ahogy csak tudtam… - egy újságot tartott a kezében
-          Miért? Mi történt? – kérdeztem zavartan
-           Nézd az újságot!

Elkezdtem olvasni: Liam Payne, Niall Horan exével, Amy Johnsonnal?
Épp hogy elolvastam a címet csengettek. Félve nyitottam ki az ajtót, ami mögött Niall állt. Csak úgy villámlottak a szemei… majdnem nekiugrott Liamnek.

-          Niall, most azonnal fejezd be!
-          Te tudtad egész végig, hogy hol van? – ökölbe szorította a kezét
-          Nem, nem tudtam….
-          Niall kérlek, menj el…kérlek…- folytak a könnyeim
-          Nem megyek!
-       Én viszont igen…. beszéljetek meg mindent  - csukta be az ajtót Liam, mire én még jobban sírtam
A földre rogytam. Mikor végre felkeltem Niall a falnak nyomott, de annyi erőm sem volt, hogy eltoljam. Az ajkai az enyémre tapadtak.

-          Szeretlek, hiányoztál! – mondta két csók között

Mikor végre összeszedtem ellöktem.

-          Hagyjál, menj innen, most!

Elment. Ismét a földre rogytam. Nem tudom mi lelet, de felfutottam az emeltre és bevettem egy csomó altatót. 

*Liam szemszöge*

Mikor hazaért Niall felhívtam Amy-t, de nem vette fel a telefont. Aggódtam érte, ezért megpróbáltam még egyszer, de még most sem történt semmi, ezért beültem a kocsiba és elmentem hozzá.
Nyitva volt az ajtó….
Felfutattam az emeltre, mindent átnéztem, de a szobájában találtam meg, egy doboz altatót pedig mellette. Azonnal hívtam a mentőket.

-          Tarts ki Amy, mindjárt itt lesznek!- és igazam volt, tíz percen belül már megérkeztek, de én egy percre sem engedtem el a kezét.

Miután beértünk a kórházba kimosták a gyomrát, majd átvitték egy szobába.

-          Van egy rossz hírem!...... Elvesztette a babát. Maga volt az apuka?
-          Milyen babát?
-          A kisasszony két hónapos terhes volt

Közben Niall is megérkezett.

-          Hol van? Látni akarom, most! – üvöltözött a folyosón
-          Niall, tudnod kell valamiről… Amy terhes volt
-          Mi? Mi az, hogy csak volt?
-           Bevett egy csomó altatót és elment a magzat , sajnálom
-          Micsoda? – kezdett sírni – Hány hónapos volt?
-          kettő…
-          Bemehetek hozzá?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése