2015. április 14., kedd

6. rész

Sziasztok! Hosszú- hosszú kihagyás után itt a hatodik rész, és ami jó hír, hogy hamarosan jön a többi is, amik nem lesznek izgalomtól mentesek.

6.: Elment örökre

*Niall szemszöge*

Amikor Amy házához értem már nem volt ott senki, csak az üres szekrényeket találtam. Elkezdtem zokogni, mert azt hittem, hogy soha többé nem látom őt.
Harry, aki utánam jött, a földön talált rám.

-          Niall, mi a baj? - guggolt le mellém
-          Itt hagyott…. örökre.. - zokogtam még jobban
-          Vissza fog jönni, szeret téged! – vígasztalt Harry
-          De nem fog…..

Mikor megnyugodtam egy kicsit visszamentünk a házba, ahol felfutottam az emeletre és magamra zártam az ajtót egész napra. Soha nem sírtam még lány miatt…..
Miközben a gondolataimba merültem valaki kopogott:

-          Én vagyok az, Alicia. Bemehetek?
-          Nem! Menj innen, most!
-          Nem! Beszélnem kell veled!
-          Kapsz 5 percet….
-          Ni..Niall én szeretlek!
-          Nem érdekel! Én csak is Amy-be vagyok szerelmes. Menj el! Nem érted? Itt hagyott miattad!
-          Mert te megcsókoltál……
-          Nem érdekelsz, soha többé nem akarlak látni! – üvöltöttem, mire megjelentek a többiek én pedig a földre rogytam

A srácok kivitték Aliciát a szobámból, csak Harry maradt velem.

*Harry szemszöge*

Niall teljesen össze van törve, nem tudom mit csináljak vele. Sophi is elutazott valahova, nem mondta meg, hogy hova. Hiányzik.

-          Hé, haver! Nem éri meg egy lány miatt sírni!
-          De….de én szeretem őt….

1 megjegyzés:

  1. sziaa Meglepi Nálam :)
    http://magichopewriting.blogspot.hu/2015/05/dorothy-blog-award.html

    VálaszTörlés