2015. január 4., vasárnap

A mi kis esti kalandunk


5. rész: A mi kis esti kalandunk

Mikor leértünk a partra, láttuk, hogy egy hatalmas buli van ott. Húsztól - huszonöt éves korosztályig voltak. Hívtak minket is, így odamentünk. Mindenki részeg volt. Bementünk a vízbe strandlabdázni, úszni stb… Mikor kimentünk a partra csináltunk tábortüzet, köré ültünk és mesélt mindenki magáról. Énekeltünk és ittunk. Bohóckodtunk meg egy- két órát, mikor megérkeztek a rendőrök, mert valakinél állítólag kábszer volt. Valószínű, hogy belecsempészek valamit a mi italunkba is, mert furán éreztük magunkat. Mindenki sietve távozott, minket üldözőbe vettek, fél órába telt, mire leráztuk, vagyis csak azt hittük. Elfogtak minket és bevittek az őrszobára és ott töltöttük az éjszakát. Reggel Niall felhívta a srácokat, hogy jöjjenek értünk. Fél órán belül már ott voltak, letettek az óvadékot, majd indultunk haza, de csak Liam, Lou és Zayn jött.

- Harry és Sophi hol vannak? - kérdeztem aggódva
- Otthon alszanak.
- Hála isten!
- Mi volt ez a tegnapi? - kérdezte Liam
- Nem nagyon emlékszem. - válaszolt Niall

Mikor hazaértünk Sophi és Harry úgy aludtak, hogy Sophi Harry mellkasára borult. Gyorsan lefényképeztem őket, majd felkeltettem. Sophi elvörösödött, majd belefúrta a fejét a párnába, Harry elkezdte simogatni a haját, mire Sophi csak morgott egyet. Mindenki kiment a szobájukból csak ők ketten maradtak bent. Niallnek volt régről egy szerelme, Alicia Morgan, aki jön látogatóba. Én is ma tudtam meg. Niall kiment a reptérre elé, míg én előkészítettem a vendég szobát, jó mesze a miénktől. Mikor vissza értek bemutatott neki. A srácoknak el kellett menniük egy interjúra, így kettesben maradtunk, ugyanis Sophi vásárolni ment. Elkezdett velem flegmázni, hogy ő ismerte előbb Niallt és úgy is az öve lesz.

*5 nap múlva
Már 5 nap telt el, de Niall csak Aliciaval foglalkozik, a sajtóban is egyre több kép jelenik meg róluk, ahogy együtt fagyiznak és sétálnak.

*10 nap múlva
Már haza költöztem, de Niall rám sem hederít. Néztem a híreket és láttam egy olyan képet ahol Niall és Alicia csókolóznak. Hirtelen nagyon ledöbbentem és sokkot kaptam. Mikor magamhoz tértem elkezdtem zokogni. Bevágódtam a kocsiba es a fiúk házához hajtottam. Mikor beléptem az ajtón a fiúk egyből megállítottak.

- Mia baj? - kérdeztek egyszerre
- Semmi, Niall hol van?
- A stúdióban - válaszolt Liam miközben átölelt.
- Niall, vége! - ordítottam
- Gondolom láttad az interjút - lesütötte a fejet - de én csak téged szeretlek.

Elkezdett közelebb jönni felém és meg fogta a kezem.

-  Hagyjál, nem hiszek neked! - kirántottam a kezem és elfutottam.


Haza hajtottam, összepakoltam néhány holmim az értékeket, írtam egy levelet Sophinak. Elmentem a legközelebbi reptérre es vettem egy jegyet Buenosairesbe. Nem jövök vissza egy jó darabig! Teljesen egyedül és magam alatt vagyok. Niall utánam jött de csak az üres szekrényeket találta meg a levelet az asztalomon…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése